donderdag 23 april 2015

Dag 13: Oma's verjaardag!

Vandaag was een lange, maar zeer gezellige dag.
Allereerst hebben we natuurlijk gisteravond het pooldek versierd met slingers. Oma lag al op 1 oor, dus konden we stiekem alles versieren. Oma had gelukkig niets door.
Vanmorgen werd ik wakker en was Joanna al naar oma toe gerend om te feliciteren. Die zat a gezellig met opa en oma aan het zwembad te keuvelen.
GEFELICITEERD (O)MA!!

Na de felicitaties en zoenen, zijn we gaan ontbijten en hebben we een heerlijke rustige dag gehouden. Heerlijk genieten van de zon en het warme water van het zwembad. Dit kunnen we wel volhouden zo op deze manier. Dit is toch het goede leven mensen!

Joop en ik zijn vanmiddag even snel een Starbucks gaan halen voor opa, oma en mijzelf. Dat ff is anderhalf uur geworden, want we gingen snel een kijkje nemen in de winkel Payless. Dit is een schoenenwinkel, met super leuke schoenen voor mannen, vrouwen en kinderen. Ook hier hadden ze sale. Buy one, get the second one 50% of! Deze deal konden we dus niet laten lopen en zijn we toch met 6 paar nieuwe schoenen de winkel uitgelopen. Joop en ik keken elkaar aan... Hoe gaan we dit in vredesnaam allemaal in de koffers krijgen? We moeten nog een koffer erbij kopen, want we zijn tenslotte maar met 2 koffers heen gekomen, dus we mogen met 3 koffers terug. Morgen maar eens alvast de koffers vullen en kijken hoe ver we nat zijn. We hebben nog een aantal kleine dingetjes op het oog en we hopen dat daar ook nog een klein gaatje voor is. Anders moeten we toch nóg een extra koffer kopen. Het is best wel erg, maar we hebben echt de grootste lol!!
Daarna even door naar de SuperTarget, maar daar konden we niets vinden. Snel danoontjes gekocht voor Joanna, voor na haar medicijnen en dan hop eindelijk op naar de Starbucks. Opa en oma zullen wel denken, waar blijven ze nou?
Shit, de koelbox vergeten! Dan maar als een speer naar huis, het is niet zo ver weg gelukkig!
Helaas was toch al de helft gesmolten, maar ach... Wat wil je met 32 graden.

Ineens zien we op de klok dat het kwart over 5 is en we hebben om 6 uur gereserveerd bij de Outback. Dat word opschieten geblazen. Snel onder de douche, haartjes wassen, make-up op en dan Roadtrip!

En ja hoor, we zijn netjes op tijd bij de Outback en konden gelijk in een booth die voor ons gereserveerd was. We zijn begonnen met de appetizer: Brood en een Blooming Union.

Oh wat was die lekker zeg. En voor het hoofdgerecht: The Outback Special. Nou werkelijk om je vingers bij af te liggen zo mals.

De leuke "touch" aan het avondeten was dat iedereen een roze polo aan had en een witte broek. Een echt verjaardagsfeestje. Er werd nog voor oma aan tafel gezongen toen we het toetje kregen. Daarna moesten we snel naar de villa want Rick en Mandy kwamen een bakkie doen.

Stipt om 8 uur stonden ze voor de deur en hebben we een hele leuke en gezellige avond gehad. Wederom hebben we hier ook weer voor oma gezongen en zitten genieten van een stukje taart.
Oma heeft een cadeau gehad en zelfs Joanna is overladen met cadeautjes! Zo lief!

Rick heeft me nog het een ander uitgelegd aan het gebruik van een Circulair Polarisatiefilter en wat tips en trucs voor het gebruik van mijn camera. Dank je wel hiervoor Rick, ik ga morgen weer flink aan de slag. Ik heb ook nog een fotoshoot met opa en oma op het programma staan ;-).

Na een zeer gezellige avond zijn Rick en Mandy weer op huis aangegaan. Mandy heeft nog even het resultaat van ons shopgeweld gezien en hebben er allemaal smakelijk om gelachen :-D.
Dank jullie wel voor een gezellige avond en wellicht tot ziens!!

Nu even snel het blog schrijven, want we zitten langzaam in te kakken.

Opa heeft er helemaal geen zin meer in en is al achterste voren naar zijn bed gelopen. Of het de moeheid was of de Bacardi cola, ik zou het niet weten ;-). Zijn blog volgt morgen.

Wij gaan ook op 1 oor.

Welterusten en een fijne dag! Groetjes van ons.

1. En dat van Opa is waar hoor
    Weer leuk omschreven ga zo door we genieten

2. Wat een heerlijke verjaardag voor (O)ma en shoppen en een extra koffer mee moetr kunnen toch dat is juist het leuke aan amerika en die dollar/euro ach het blijft top.
    Gezelligheid ten overvloede

3. Wat een super gezellige dag zeg.....en wat zagen jullie er feestelijk uit allemaal on dezelfde kleuren. Top!! Dat van een extra koffer nodig hebben komt me zzoooo bekend voor hahahaha.
    Have Fun!!

4. Geweldig, wat een heerlijke dag. Is toch fantastisch als je zo je verjaardag kunt vieren!
    Lachen dat jullie al zoveel gekocht hebben dat er een koffer bij moet komen, is voor heel veel mensen wel herkenbaar hoor;-)
    Je moet genieten van het leven en dat doen jullie ook, dus heerlijk toch!
    Lekker doorgaan zo!
    Grtz.Yvonne

5. De tijd vliegt als je onderweg bent. Je denkt altijd dat je meer kunt dan uiteindelijk lukt. Heel herkenbaar.

6. Was gezellig mensen!!
    Wat is Joanna een moppie zeg wat een lieverd !!

7. Wat een super feest dag, en wat een verwennerij voor oma Joke
    Leuk dat jullie zo goed geslaagd zijn en hoe zalig is het dat je er gewoon een koffer bij moet kopen, Joanna ook met al die bagage hahaha!

8. Wat een hele leuke verjaardagsdag is dat geweest. Zelfs visite.
    En dat ff wat halen komt bekend voor, reken dan maar op uren voordat ze weer thuis zijn.

Gr. Ronald

9. Wat een gezellige boel! Als nog gefeliciteerd met oma!